piatok 26. apríla 2013

Nový marketingový recept na úspech - vykážte rodičov s deťmi


V stredu bratislavská vegánska reštaurácia Lucy's Vegan Food zverejnila tento status:


Ten flame, ktorý sa k tomu spustil, by nemohol existovať bez Facebooku (neviem, či to je sťažnosť, či radosť, každopádne Facebook, vďaka). Vyše 400 komentárov, kde sa navzájom osočujú matky, milovníci mačiek, bezdetní a neviem, kto ešte. Viac ako 200 zdieľaní (vrátane môjho).

Nepáči sa mi ten status a nepáčil by sa mi ani predtým, než som sa stala matkou. Vymedzovať akúkoľvek skupinu ľudí je protizákonne (ok, nedali zákaz, ale z toho statusu mi vzišlo, že rodičov s deťmi neobslúžia). Ale viac mi prekáža, že na základe jednej skúsenosti (apoň tak to napísali) s hlučným dieťaťom dajú rodičom take away, než aby ich obslúžili pri stole. Generalizovanie nemám jednoducho rada.

Podstatné mi však po dvoch dňoch príde, že to bol skvelý marketingový ťah. Včera som ešte tvrdila, že už neplatí, že aj zlá reklama je reklama, ale beriem späť. Počet fanúšikov na stránke stúpol, viacerí ľudia sa vyjadrili, že to tam navštívia a vyskúšajú, rodičov s deťmi odradili. Výsledok teda fantastický.

Čo celá táto záležitosť hovorí o majiteľke reštaurácie a zákazníkoch, ktorí jej takto pribudnú? Neviem, nechcem generalizovať.

1 komentár :

  1. Nedalo mi nezareagovať ;-) http://dmagician.gulas.sme.sk/50200/lucy039s-vegan-food-preco-sme-vynimocni.html

    OdpovedaťOdstrániť